Przede wszystkim e-apteka sprzedaje wtedy gdy:
- ma najniższe ceny brutto produktów i jest na szczycie listy w najpopoluarniejszych porównywarkach cen
- znajduje się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google
O tyle o ile pierwszy punkt nie wymaga uzupełnienia o tyle kwestia pozycji organicznej w Google już tak albowiem nawet jeśli (jakimś cudem) e-apteka znajduje się na szczycie wyszukań Google ale:
- nie działa w niej wyszukiwarka
- nie działa w niej link do regulaminu
- nie działają w niej e-płatności
- brakuje płatności kartą kredytową
- nie wskazano progu kwoty zakupów od którego klient/pacjent otrzyma darmową wysyłkę
nie należy liczyć na efektywne zyski.
W tym tygodniu opiszę zasadę generowania sprzedaży w aptece internetowej za pośrednictwem porównywarek cen (np. Ceneo).

Chociaż z wykształcenia jest prawnikiem, najbardziej bawi go poszukiwanie nowych rozwiązań w sprzedaży. Specjalizuje się w e-marketingu dla farmaceutów. Jest współwłaścicielem CMS ApteON. Jego firma – maneuver.pl wykonuje aplikacje webowe i mobilne.