Jak powszechnie wiadomo, większość aptek internetowych w swoim asortymencie posiada tylko leki OTC.
To sprawia, że konkurencja na rynku e-aptek jest na pierwszy rzut oka nie do zniesienia dla punktów stacjonarnych i zabija wszelką chęć zafunkcjonowania na rynku online.
Należy pamiętać, że tak jak “za stołem” tak “za panelem administracyjnym apteki” należy kierować sprzedażą zarówno poprzez stosowanie skutecznej strategii dla każdego z wybranych z asortymentu produktów jak i prowadzenie przyjaznej komunikacji z pacjentem.
Techniki promocji produktów poprzez marketing organiczny, social media oraz wyszukiwarki cen jak i strony branżowe nie stanowią wiedzy z zakresu czarnej magii – są jedynie kolejnym narzędziem, które można bardzo łatwo opanować – w końcu to tylko internet!
Pierwsza wskazówka z tej serii w kolejnym wpisie. Zapraszamy do lektury!

Chociaż z wykształcenia jest prawnikiem, najbardziej bawi go poszukiwanie nowych rozwiązań w sprzedaży. Specjalizuje się w e-marketingu dla farmaceutów. Jest współwłaścicielem CMS ApteON. Jego firma – maneuver.pl wykonuje aplikacje webowe i mobilne.