Dlaczego E-biznes?

10 powodów by sprzedawać leki i kosmetyki przez Internet

  1. Niskie koszty prowadzenia sprzedaży on-line
    Z racji tego, że zgodnie z prawem sprzedaż towarów aptecznych może być świadczona jedynie przez Apteki Stacjonarne, 95% inwestycji masz już za sobą – magazyn, zatowarowane półki, wykwalifikowany personel. Pozostaje instalacja platformy dedykowanej sprzedaży przez Internet, integracja z oprogramowaniem magazynowym (Kamsoft) i wygospodarowanie zasobów na początkową konfigurację oferty.
  2. Pacjenci już składają zamówienia i robią zakupy przez Internet. Co roku liczba osób robiących zakupy przez Internet wzrasta o kilkadziesiąt procent – a i tak jeszcze daleko nam do wyników krajów zachodnich czy USA. Konsumenci ufają sklepom internetowym i innym platformom zakupowym (np. Allegro.pl). Wystarczy tylko pozwolić im trafić do Twojej Apteki Internetowej!
  3. Towary z działów Zdrowie i Uroda są najczęściej kupowane przez Internet
    Produkty lecznicze, kosmetyki i suplementy diety znajdują się w pierwszej piątce najchętniej kupowanych przez Internet towarów. Mając do nich świetny dostęp, możesz oferować zainteresowanym szeroki przekrój asortymentu, dzięki czemu zaspokoisz ich wymagania.
  4. Natychmiastowe dotarcie do nowych klientów z całej Polski
    Apteka Internetowa pracuje 24 godziny na dobę i nie jest ograniczona terytorialnie. Jest dostępna z każdego miejsca na ziemi i o każdej porze. Nawet w ciągu 2 minut produkt może zostać znaleziony, zamówiony, a zamówienie opłacone – także w środku nocy.
  5. Możliwość ciągłego kontaktu z Pacjentami
    Dzięki wiadomościom e-mail, komunikatorom, telefonowi czy formularzom możesz być w stałym kontakcie ze swoim klientem. Wysyłać mu powiadomienia, ciekawe artykuły, interesujące nowości w tematach urody i zdrowia. Przez podtrzymywanie kontaktu budujesz wzajemne pozytywne relacje i zaufanie, co przekłada się później widocznie na decyzje o zakupach.
  6. Komfortowe warunki składania zamówienia znacząco wpływają na wielkość składanych zamówień
    Własny dom, pokój, wygodny fotel, znajome otoczenie i brak pośpiechu to czynniki utwierdzające decyzje o zrobieniu zakupów. Konsumenci najbezpieczniej czują się “u siebie”, dlatego też w zaciszu własnego kąta chętniej wydają pieniądze, które mogą trafiać również do Ciebie!
  7. Możliwość wykorzystania wielu kanałów dotarcia do Pacjenta jednocześnie
    W Internecie możesz zaprezentować ofertę swojej Apteki na wiele sposobów – przez Aptekę Internetową, serwis aukcyjny Allegro, w porównywarkach cen (Ceneo, Nokaut, Skąpiec, Okazje.info) czy w serwisach z opiniami o produktach i sprzedawcach (Opinego, Ceneo opinie). Dzięki odpowiednim integracjom i automatyzacji obsługi ww serwisów w prosty sposób można pokazać wielu różnym odbiorcom ofertę i doprowadzić do złożenia zamówienia.
  8. Zwiększanie rozpoznawalności marki Apteki
    Dzięki odwiedzinom na stronie Apteki, na profilach społecznościowych i wszędzie tam, gdzie pojawi się nazwa lub logo, jej rozpoznawalność będzie rosła. Podczas kolejnych wizyt Internauci podejdą z coraz większym zaufaniem do sprzedawcy i chętniej zrobią zakupy.
  9. Umożliwienie dotychczasowym, lokalnym klientom składania zamówień nowym kanałem
    Stali klienci będą mogli zamawiać w Twojej aptece przy pomocy komputera lub smartphona, a odbierać zakupy w dogodnym dla nich momencie.
  10. Zwiększanie wolumenu zamówień w hurtowniach skutkuje dodatkowymi rabatami
    Większa sprzedaż leków i kosmetyków zwiększy ich zamówienia z hurtowni, a lepszy obrót pozwoli na uzyskanie satysfakcjonujących rabatów, co w ostateczności przekształci się na wyższe marże.
ZNAK TOWAROWY APTEON JEST WŁASNOŚCIĄ APTEON SP. Z O.O. WPISANEJ DO REJESTRU PROWADZONEGO PRZEZ SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE WYDZIAŁ XI GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO POD NUMEREM KRS 0000644730. WYSOKOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO: 5000 ZŁ.
Zadzwoń teraz!Video Pomoc