Apteki droga na szczyt
Witamy,
w poniższej prezentacji możesz zobaczyć co Cię czeka na początku drogi.
Musisz być pilny, wytrwały i skoncentrowany na pacjencie i tym czego on szuka.
Miłego oglądania!
Czytaj więcej
Witamy,
w poniższej prezentacji możesz zobaczyć co Cię czeka na początku drogi.
Musisz być pilny, wytrwały i skoncentrowany na pacjencie i tym czego on szuka.
Miłego oglądania!
Czytaj więcej
Obiecałem, że napiszę coś za tydzień – no cóż, drobny poślizg zdarza się każdemu.
Nadchodzi marzec a badania wskazują, że to szczyt sprzedaży w aptekach – nie tylko stacjonarnych.
Jeśli Wasza strona jest nisko w wynikach wyszukiwania Google, to pozostaje Wam włączenie się do wyścigu w walce o pacjenta poprzez rejestrację w jednej z porównywarek cen.
Jak powszechnie wiadomo, większość aptek internetowych w swoim asortymencie posiada tylko leki OTC.
To sprawia, że konkurencja na rynku e-aptek jest na pierwszy rzut oka nie do zniesienia dla punktów stacjonarnych i zabija wszelką chęć zafunkcjonowania na rynku online.
Należy pamiętać, że tak jak “za stołem” tak “za panelem administracyjnym apteki” należy kierować sprzedażą zarówno poprzez Czytaj więcej
Przede wszystkim e-apteka sprzedaje wtedy gdy:
O tyle o ile pierwszy punkt nie wymaga uzupełnienia o tyle Czytaj więcej
Bazując na raporcie firmy Gemius S.A., obejmującym pierwszą połowę 2015 roku, można oficjalnie stwierdzić, że:
– polscy konsumenci podczas jednego zakupu (skompletowanie koszyka i naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”) wydają e-aptece średnio 138 zł,
– istotnym czynnikiem dopingującym do wypełniania koszyka jest próg darmowej dostawy
– średnia cena kupowanego produktu w e-aptece to ok. 23 zł;
– średnia ilość produktów w koszyku to 6-7 sztuk Czytaj więcej
1 lipca 2015 r. weszła w życie Ustawa o zmianie ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii oraz
niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015 r. poz. 875) zmieniająca m.in. przepisy Ustawy
Prawo Farmaceutyczne dotyczące zasad obrotu popularnymi lekami OTC zawierającymi
pseudoefedrynę, dekstrometorfan i kodeinę oraz produktów leczniczych z grupy ATC G03A –
hormonalne środki antykoncepcyjne do stosowania wewnętrznego, posiadający kategorię
dostępności „OTC”. Czytaj więcej
Content is the king (ang. treść jest królem) to określenie bardzo często używane w dzisiejszych czasach przez osoby zawodowo zajmujące się marketingiem. Określa ono trend tworzenia rozmaitych tekstów, które udostępniane klientom, partnerom biznesowym, osobom interesującym się swoim zdrowiem czy formą, przez swoją wartość budują pozytywny wizerunek Apteki. Udostępnianie odbywa się poprzez umieszczenie na własnej stronie internetowej, przez media społecznościowe (facebook, twitter, google+), w wiadomościa e-mail słanych w newsletterach czy biuletynach, przez dzielenie się linkami na komunikatorach, facebooku lub jeszcze innymi drogami. Dzięki rozprzestrzenianiu się treści, jej autor (właściciel, strona, firma, osoba) stają się bardziej rozpoznawalne i uznane za naprawdę godne zaufania.
Czytaj więcej