Natychmiastowa komunikacja z klientami

19 Lip 2016
przez Piotr Pierścionek

Natywna mobilna aplikacja apteki internetowej, zainstalowana na telefonie pacjenta, pozwala na szybkie przeglądanie oferty, wyszukiwanie leków, realizowanie zamówienia czy sprawdzanie jego stanu. To, że istnieje ona w telefonie ma kolejny ważny aspekt, o którym należy pamiętać.

Pacjent jest na bieżąco informowany o zmianach statusu jego zamówienia poprzez krótkie wiadomości wyświetlające się bezpośrednio na ekranie smartphone’a, śledząc dzięki temu postęp w realizacji.

Dodatkowo ta funkcjonalność wykorzystywana jest do wysyłania krótkich wiadomości „na żądanie” – z zaproszeniem do zapoznania się z nowym artykułem, z ostrzeżeniem o zbliżających się sezonowych niedogodnościach czy z informacją o nowym produkcie. Utrzymujemy dzięki temu kontakt z użytkownikiem aplikacji, co przekłada się na dobre relacje w przyszłości.

Piotr Pierścionek

Chociaż z wykształcenia jest prawnikiem, najbardziej bawi go poszukiwanie nowych rozwiązań w sprzedaży. Specjalizuje się w e-marketingu dla farmaceutów. Jest współwłaścicielem CMS ApteON. Jego firma – maneuver.pl wykonuje aplikacje webowe i mobilne.

Napisz komentarz:

* - pola wymagane

ZNAK TOWAROWY APTEON JEST WŁASNOŚCIĄ APTEON SP. Z O.O. WPISANEJ DO REJESTRU PROWADZONEGO PRZEZ SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE WYDZIAŁ XI GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO POD NUMEREM KRS 0000644730. WYSOKOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO: 5000 ZŁ.
Zadzwoń teraz!
Video Pomoc