Polityka sprzedaży w aptece internetowej

28 Sty 2016
przez Piotr Pierścionek

Jak powszechnie wiadomo, większość aptek internetowych w swoim asortymencie posiada tylko leki OTC.

To sprawia, że konkurencja na rynku e-aptek jest na pierwszy rzut oka nie do zniesienia dla punktów stacjonarnych i zabija wszelką chęć zafunkcjonowania na rynku online.

Należy pamiętać, że tak jak „za stołem” tak „za panelem administracyjnym apteki” należy kierować sprzedażą zarówno poprzez stosowanie skutecznej strategii dla każdego z wybranych z asortymentu produktów jak i prowadzenie przyjaznej komunikacji z pacjentem.

Techniki promocji produktów poprzez marketing organiczny, social media oraz wyszukiwarki cen jak i strony branżowe nie stanowią wiedzy z zakresu czarnej magii – są jedynie kolejnym narzędziem, które można bardzo łatwo opanować – w końcu to tylko internet!

Pierwsza wskazówka z tej serii w kolejnym wpisie. Zapraszamy do lektury!

Piotr Pierścionek

Chociaż z wykształcenia jest prawnikiem, najbardziej bawi go poszukiwanie nowych rozwiązań w sprzedaży. Specjalizuje się w e-marketingu dla farmaceutów. Jest współwłaścicielem CMS ApteON. Jego firma – maneuver.pl wykonuje aplikacje webowe i mobilne.

Napisz komentarz:

* - pola wymagane

ZNAK TOWAROWY APTEON JEST WŁASNOŚCIĄ APTEON SP. Z O.O. WPISANEJ DO REJESTRU PROWADZONEGO PRZEZ SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE WYDZIAŁ XI GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO POD NUMEREM KRS 0000644730. WYSOKOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO: 5000 ZŁ.
Zadzwoń teraz!
Video Pomoc