Jak sprzedawać w aptece internetowej

Porady dla farmaceutów i właścicieli aptek
18 lut 2016
przez Piotr Pierścionek

Apteki droga na szczyt

Witamy,

w poniższej prezentacji możesz zobaczyć co Cię czeka na początku drogi.
Musisz być pilny, wytrwały i skoncentrowany na pacjencie i tym czego on szuka.

Miłego oglądania!
Czytaj więcej

17 lut 2016
przez Piotr Pierścionek

Sprzedaż na Ceneo

Obiecałem, że napiszę coś za tydzień – no cóż, drobny poślizg zdarza się każdemu.
Nadchodzi marzec a badania wskazują, że to szczyt sprzedaży w aptekach – nie tylko stacjonarnych.
Jeśli Wasza strona jest nisko w wynikach wyszukiwania Google, to pozostaje Wam włączenie się do wyścigu w walce o pacjenta poprzez rejestrację w jednej z porównywarek cen.

Czytaj więcej

28 sty 2016
przez Piotr Pierścionek

Polityka sprzedaży w aptece internetowej

Jak powszechnie wiadomo, większość aptek internetowych w swoim asortymencie posiada tylko leki OTC.

To sprawia, że konkurencja na rynku e-aptek jest na pierwszy rzut oka nie do zniesienia dla punktów stacjonarnych i zabija wszelką chęć zafunkcjonowania na rynku online.

Należy pamiętać, że tak jak “za stołem” tak “za panelem administracyjnym apteki” należy kierować sprzedażą zarówno poprzez Czytaj więcej

24 sty 2016
przez Piotr Pierścionek

Kiedy apteka internetowa sprzedaje?

Przede wszystkim e-apteka sprzedaje wtedy gdy:

  1. ma najniższe ceny brutto produktów i jest na szczycie listy w najpopoluarniejszych porównywarkach cen
  2. znajduje się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google

O tyle o ile pierwszy punkt nie wymaga uzupełnienia o tyle Czytaj więcej

28 sie 2015
przez admin

Oficjalne statystyki zakupów w aptekach internetowych.

Bazując na raporcie firmy Gemius S.A., obejmującym pierwszą połowę 2015 roku, można oficjalnie stwierdzić, że:

– polscy konsumenci podczas jednego zakupu (skompletowanie koszyka i naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”) wydają e-aptece średnio 138 zł,
– istotnym czynnikiem dopingującym do wypełniania koszyka jest próg darmowej dostawy
– średnia cena kupowanego produktu w e-aptece to ok. 23 zł;
– średnia ilość produktów w koszyku to 6-7 sztuk Czytaj więcej

14 lip 2015
przez Jakub Szkutnik

Ograniczenia w sprzedaży niektórych popularnych leków OTC przez apteki internetowe.

  • przyczyna zmian

1 lipca 2015 r. weszła w życie Ustawa o zmianie ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii oraz

niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015 r. poz. 875) zmieniająca m.in. przepisy Ustawy

Prawo Farmaceutyczne dotyczące zasad obrotu popularnymi lekami OTC zawierającymi

pseudoefedrynę, dekstrometorfan i kodeinę oraz produktów leczniczych z grupy ATC G03A –

hormonalne środki antykoncepcyjne do stosowania wewnętrznego, posiadający kategorię

dostępności „OTC”. Czytaj więcej

02 lip 2015
przez Marcin

Dlaczego E-apteka?

10 powodów by sprzedawać leki i kosmetyki przez Internet:

  • Niskie koszty prowadzenia sprzedaży on-line
    Z racji tego, że zgodnie z prawem sprzedaż towarów aptecznych może być świadczona jedynie przez Apteki Stacjonarne, 95% inwestycji masz już za sobą – magazyn, zatowarowane półki, wykwalifikowany personel. Pozostaje instalacja platformy dedykowanej sprzedaży przez Internet, integracja z oprogramowaniem magazynowym (Kamsoft) i wygospodarowanie zasobów na początkową konfigurację oferty.

Czytaj więcej

01 lip 2015
przez Marcin

Ważny jest środek

Content is the king (ang. treść jest królem) to określenie bardzo często używane w dzisiejszych czasach przez osoby zawodowo zajmujące się marketingiem. Określa ono trend tworzenia rozmaitych tekstów, które udostępniane klientom, partnerom biznesowym, osobom interesującym się swoim zdrowiem czy formą, przez swoją wartość budują pozytywny wizerunek Apteki. Udostępnianie odbywa się poprzez umieszczenie na własnej stronie internetowej, przez media społecznościowe (facebook, twitter, google+), w wiadomościa e-mail słanych w newsletterach czy biuletynach, przez dzielenie się linkami na komunikatorach, facebooku lub jeszcze innymi drogami. Dzięki rozprzestrzenianiu się treści, jej autor (właściciel, strona, firma, osoba) stają się bardziej rozpoznawalne i uznane za naprawdę godne zaufania.
Czytaj więcej

ZNAK TOWAROWY APTEON JEST WŁASNOŚCIĄ APTEON SP. Z O.O. WPISANEJ DO REJESTRU PROWADZONEGO PRZEZ SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE WYDZIAŁ XI GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO POD NUMEREM KRS 0000644730. WYSOKOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO: 5000 ZŁ.
Call Now ButtonZadzwoń teraz!Video Pomoc